Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Καλοκαίρι κρέιζι μπέιμπιςς :P

(Δεν βαζω τονους βαριεμαι :P) Ηρθε το καλοκαιρι οπως καταλαβατε κρειζι μπειμπις :P
Αλλα δεν νομιζω να ειναι καλο φετος και στεναχωριεμαι παρα πολυ για αυτο.
Περσι ρε φιλε πραγματικα δεν νοιαζομουν για τιποτα.Κανενα καλοκαιρινο μαθημα και καμια υποχρεωση!Αλλα φετος δεν θα ερθουν τα αδερφια μου,θα κανω εντατικα μαθηματα γερμανικων για να δωσω το πτυχιο τον Σεπτεμβριο.Αυτο προεκυψε τον Απριλιο.Δεν το ηξερα ολο τον χρονο και ημουν σε μια φαση που ελεγα "πωω το καλοκαιρι ερχεται και θα ειναι γαματο σαν το προηγουμενοο"
αλλα μονο αυτο δεν θα ναι.Θα μου πειτε τωρα οτι ειμαι υπερβολικος και οτι ειναι απλα μαθηματα γερμανικων και οτι τα παιδια του λυκειου κανουν πολυ περισσοτερα....το ξερω και εγω αλλα θα θελα λιγη ελευθερια ακομα πριν φτασω δευτερα και τριτη λυκειου :P Ειμαι και φοβερα αγχωδης τυπος και θα σκεφτομαι συνεχεια οτι εχω μαθημα και θα ειναι αφορητη η κατασταση ;p
Αλλα θα προσπαθησω τουλαχιστον να μην το πολυσκεφτομαι.Τζαμπα ανυπομονουσα δηλαδη ολο το χρονο για το καλοκαιρι?
Βεβαια σε αυτο βοηθησε και το προηγουμενο που πραγματικα ηταν το πιο ωραιο που ειχα ζησει ποτε.Εκανα καινουργιες παρεες που περνουσα ΓΑΜΑΤΑ μαζι τους,ημουν ολη μερα εξω και το βραδυ οταν επεστρεφα δεν απογοητευομουνα γιατι το βραδυ μιλουσα με τα παιδια απο το φορουμ στο oovoo μεχρι τις 5 το πρωι καθε μερα και λεγαμε βλακειες,παιζαμε παιχνιδια ποιος θα γελασει πρωτος,ντυνομασταν αστεια(μαρια και πεννυ) και ολα αυτα :P Γενικα και την ημερα και το βραδυ μου περνουσα ωραια....
Αυτες τις καινουργιες παρεες που μιλησα πριν ηταν πιο πολυ ενα ατομο που αρχισα να κανω παρεα και ειμασταν σαν κολλητοι.Το λεω το σαν γιατι μονο κολλητοι δεν ειμασταν τελικα αφου δεν συνεχισαμε να κανουμε τετοια παρεα μετα που τελειωσε.Αλλα ειχαμε περασει παρα πολυ ωραια.Μεσα σε αυτην την παρεα που ημουν τοτε που ειμαι ακομα και τωρα ειναι τοσο κουραστικα.Συνεχεια πρεπει να κανουμε παρεα μαζι και αμα κανω παρεα με αλλους νευριαζουν και γενικα οτι να ναι κατασταση.Εδω περα μου εβαλαν φασαρια επειδη στην τριημερη στο μολ πηγα να δω τα παιδια απο το φορουμ και δεν εκατσα μαζι τους.Δηλαδη τελειως ηλιθια τα ατομα. -.-
Αλλα που να ξαναβρισκεις παρεα τωρα :P
τεσπα πραγματικα τωρα που ξαναβλεπω την αναρτηση μου εχω γραψει ενα καρο πραγματα που δεν εχουν και μεγαλο νοημα αλλα ελπιζω να με πιανετε :P

Αντε παρτε και ενα τραγουδακι που ολα τα χιπστερ κρειζι μπειμπις που θα το δουν σε αυτο το μπλογκ  θα νιωσουν μεγαλη προσβολη που ακομη και ειδαν τον τιτλο ενος τετοιου τραγουδιου :P



17 σχόλια:

  1. Είσαι θεόχαζο, αγόι μου! :Ρ
    Λεπόν, σχετικά με τα μαθήματα, χαλάρωσε! Αν το μάθημα είναι καλό θα περάσεις μια χαρά!
    Όσο για την παρέα σου, ξέρω οτι είναι άθλιο να μη νιώθεις ελεύθερος αλλά τώρα που θα πας λύκειο μπορεί να αλλάξουν τα πράγματα! :Ρ

    Σι γιου! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γερμανικα ειναι κουκλα μου οχι κολυμπι :P
    θα σου πω οταν φτασω λυκειο! ;p

    τα λεμε τρελο μωροοο! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε ακόμα θα παίζουμε στο ουβου! Απλά ίσως μέχρι τόσο αργά!
    Και μην μου άγχεσαι για τα γερμανικά! Είσαι ο Ξαψε Γουέηλαντ το κερατό μου! λαβ για κρεηζι μπέημπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν θα βλεπω πια την ανατοληηηη :P
    Ειμαι μανα μου!:P λαβ για τουυυυ κρεηζι μπεημππππ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eλα ρε τρελό μωρό!

    Στα πα και στα ξαναλέω, τα μαθηματα τα περασαμε ολοι, ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ! :Ρ

    Οσο για την παρέα σου, μια χαρά παρέα νομίζω οτι έχεις. Αν δεν σε καλυπτει, κανεις δεν σε εμποδιζει να κανεις καινούριες παρέες ή να περνας χρόνο και με άλλα άτομα. Αν η παρεα σου ειναι πραγματικοί φιλοι, θα το αποδεχτουν!

    Οσο για το καλοκαιρι που λες οτι δεν θα ειναι καλό, πιστεψε μ, τα καλυτερα γινονται εκει που δεν τα περιμενεις!

    Για αυτο, χαλαρα αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΡΕΛΟ ΜΩΡΟ! :p
    ξερεις μου δινεις πολυ κουραγιο για τα μαθηματα ;p
    οταν μιλαω για την παρεα δεν μιλαω για αυτους που εχεις ηδη μιλησει ;p
    εισαι σοφη ρε γαμωτο μου :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε Πανο μαγια τους εχεις κανει και ερχονται αμεσως εδω :P..

    Πρεπει να τους ελκειει το κρειζι μπιτς !...

    Ελα μορε ευκολα ειναι το Γερμανικα ... Θα τα περασεις ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κρειζι μπειμπις ειναι!Τρελο μωροο που δεν εχω καταλαβει ποια η ποιος εισαιιι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. O Παντελης ειμαι ...

    Α , ναι κρειζι μπειμπις ...;P

    Λαθος μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε σκάσε έχω 6 μαθήματα θερινά εγώ κ όλη η τέως δευτέρα λυκείου κ τώρα πρέπει να φας ξύλο για την προσβολή πως έχεις ΜΟΝΟ γερμανικά. :Ρ
    Α και θα σου πω κ κάτι άλλο, δώσε να ξεμπερδέψεις! Η μάνα μου πχ τώρα που χρειάζεται γερμανικά το μετανιώνει που δεν τα συνέχισε όταν γύρισε από γερμανία μικρή κ άντε πάλι πληρώνει μαθήματα εντατικά τώρα:Ρ

    Καλά πέρυσι ήταν κ γαμώ τα καλοκαίρια! η βδομάδες Αθήνα ήταν ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ

    Φέτος φίλε δν ξέρω τι θα κάνω, νωρίς τελειώνω βέβαια, γτ ξεκινάμε αύριο, κ τελειώνουμε 13, αλλά φίλε ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ? σιγά μην πάμε θάλασσα φέτος. Μάλλον εγώ θα την κάνω για Βάρη με ελαφρά πηδηματάκια!

    ινσπάιρινγκ ανάρτηση πραγματικά:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 18 Ιουνίου με 14 Ιουλίου Καλοκαιρινά μαθήματα και ξεκινάω 20 Αυγούστου κανονικά. Και μένω Θεσσαλονίκη που δεν έχει θάλασσα για μπάνιο και είναι και σάουνα.
    Συμπέρασμα: Δεν έχεις δικαίωμα να μιλάς. Σκάσε, απλά σκάσε :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και είσαι τόσο Χιπστέρι ρε γαμώτο.

    Δεν σε αντέχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΠΠΠΠΠΠΠΠ! Μα ρε κρειζι μπειμπις (:P)
    ειπα οτι οσοι πανε λυκειο μπορουν να μου την πουν ελευθερα αλλα μην με κατηγορειτε γιατι δεν ειχα καμια τοσο μεγαλη εμπειρια απο καλοκαιρινα μαθηματα :P
    Ανθη σου ευχομαι το φετινο καλοκαιρι να ειναι πιο γαματο απο το προηγουμενο κατι που ευχομαι και σε μενα :P

    Γιατι ειμαι μωρη χιπστερι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ψιτ, φοβερά αγχώδη τύπε, κατούρα και λίγο.

    Το χιπστέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα σε κανω μπλοκ το ορκιζομαι :P
    σπασαρχιδικο κρειζι μπειμπι ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κοιτα δεν ειναι απαραίτητο να 'χουν κάποιο νόημα οι αναρτήσεις.
    Πάνο, κούλαρε λίγο καμάρι μου, σου εξήγησα δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις όλο το καλοκαίρι μάθημα. 3-4 βδομάδες και όχι πολλές ώρες την εβδομάδα, duh δηλαδή. Σου πα από πότε έκανα καλοκαιρινό νομίζω, so consider yourself to be lucky :Ρ
    Εγώ πιστευω πως θα χεις γαματο καλοκαίρι ακομη και αν δε με συναντησεις!
    (Σημείωση: Περσι το καλοκαιρι οταν εσυ περναγες τόσο γαματα εγω εκανα 5 βδομάδες καλοκαιρινο και ξεκινησα απο 13 Αυγουστου χωρίς σταματημό τα μαθηματα των Πανελληνιων τα οποια officially τελειωνω um....σήμερα! Οποτε απλα σκασε:Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με εχετε κανει σκονη εσεις του λυκειου :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή